onsdag 17 april 2013

—17:48—

Bjuder på en gamling... Bildbrist

Heis!
Slapp, slö, trött, ful tjej här! Usch onsdag idag då igen. En natt med för lite sömn, en skoldag med för mycket tråkläsämnen och en eftermiddag med provläsning och en massa skolarbeten... Kan det bli hemskare? Enda positiva med onsdagar är att det är en dag närmare veckoslutet! Wohoo... Ska just vända mig tillbaka till skolarbetena men tänkte nu bara berätta att idag har jag o killen min vari tillsammans i 2 månader. Älskar honom lika mycket nu som förr om inte mera. Hihi tiden går fort då man har roligt ^^. 

Slängde nu bara in ett kort och tråkigt inlägg för att nu ska veta att jag är i liv ännu och för att jag ska hålla bloggen i uppdatering. 
Puss kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag bryr mig inte om ni tycker jag är ful eller annorlunda, behöver inte ha sådana kränkande kommentarer, publicerar inte dom. Men blir alltid glad av en och annan snäll och fin kommentar!
Tack ♥