lördag 20 april 2013

—mobilblogg igen—

Gomoron finisar! Bloggar nu från sängen till väntan att min väckarklocka ska ringa. Hihi.

Nå igår var jag till Grankulla och spelade en urusel match så kom hem med en förlust på 4 mål... Känns lite segt nog eftersom vi ändå är först i serien och GrIFK inte är så högt, men dom spelade sjuktbra! Nojaa, ska idag dra mei till min kille nu med 12ans tåg, Ska bli och se på hans match och sen mysa lite med honom ^^. Men först måste man få sig upp från sängen och sen i duschen.
Puss hade bäst!

1 kommentar:

  1. Hihi jaa dom är ganska tuffa nog ;) Tack! Jaa får se bara om ja alls kommer och spela.. Har handen åt helvete ännu efter irsta...

    SvaraRadera

Jag bryr mig inte om ni tycker jag är ful eller annorlunda, behöver inte ha sådana kränkande kommentarer, publicerar inte dom. Men blir alltid glad av en och annan snäll och fin kommentar!
Tack ♥