onsdag 1 maj 2013

—Första Maj—


Hejssan bloggen! Hur är det med er alla läsare idag? Hur var vappun för er del?

Min vapp var helt bäst! Tog tåget till Kariscity, blev avhämtad av Mavve, och for sen till Nickes. Satt sen hos honom i någon timme och chillade och drog sen till Jannis (??) hemmafest. Där träffade jag en massa ljuvligt shack. Tacktack! For sen hem till natten och slocknade som en lampa i egen säng.

Vaknade idag av världens finaste väder! Steg upp, satt på mig bikinin och for upp på taket för att sola lite. Hihi fick faktist lite färg på min bleka kropp! Sååå nöjd! Fick sen besök av min moster och hennes pojkvän, och av en annan familj. Åt sen brunsch tillsammans och nu njuter vi av det megafina majvädret!

Jess en månad till sommarlov! Behövs lov nuu!

Pusskram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag bryr mig inte om ni tycker jag är ful eller annorlunda, behöver inte ha sådana kränkande kommentarer, publicerar inte dom. Men blir alltid glad av en och annan snäll och fin kommentar!
Tack ♥