tisdag 30 april 2013

—Vappen—



Glada vappen alla läsare! 
Skoldagen var kort och skön. Först skrev man ett mattaprov, sen stod man ute och frös i regnrusket på jumppatimmen och sist en halv timma hälsokunskap. Slapp redan 12 eftersom alla ville hem och göra sig klara inför vapp. Trampade hem genast efter skolan för att byta om till något finare än mjukisbyxor, sminkade mig och blev sedan avhämtad av Sara. For sen till Skanssi för att köpa lite saker för i kväll. Sara kastade sedan hem mig och nu ska jag just börja laga mig klar... Ennu för ett par timmar sedan hade jag absolut ingen aning vad jag skulle göra, men nuuu blir det den bästa vappen, hoppas jag! Ska hoppa på tåget till Karis och vara med dom bästa peepsen. Bloggar mer sen då jag tagit mig hem!
Hoppas ni kommer ha en kul valborg alla! 
pusskram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag bryr mig inte om ni tycker jag är ful eller annorlunda, behöver inte ha sådana kränkande kommentarer, publicerar inte dom. Men blir alltid glad av en och annan snäll och fin kommentar!
Tack ♥