måndag 22 april 2013

— Godnatt —

Altså jag lider av bildbrist.....
Bloggar nu fort innan jag hoppar i sängs. Haft en kort dag, som ändå känts väldigt lång. Helften av klassens flickor är tillbaka från sina äventyr i Tyskland, som är ett stort plus, har varit jättetyst utan dom... Nå had en kort dag med världens längsta moddatimme och en tråkig mattatimme. Cyklade sen hem, och jobbade på mitt engelska arbete, som jag inte fick klart.. Nån blir slaktad i morgon... Drog sen på en förvånandsvärd bra Pargasträning, och rev sönder mitt främre lårmuskel, som nu är helt från reven rivet... Nå kom sen hem, jobbade vidare och ska nu förbereda mig för morgondagen... Är lite nervös vad jag ska säga åt min lärare...

Min helg var finemang!  Var och såg på en överlägsen match i Karis, chillade med gullet och kom sen hem med 10ans tåg. Bättre kan det inte bli!

Nu och sova, 8ans morgon imorgon...
Puss nati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag bryr mig inte om ni tycker jag är ful eller annorlunda, behöver inte ha sådana kränkande kommentarer, publicerar inte dom. Men blir alltid glad av en och annan snäll och fin kommentar!
Tack ♥